Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

574,00 DKK
+ 113,99 DKK Levering

Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

  • Brand: Unbranded

574,00 DKK

kun 2tilbage på lager
+ 113,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

574,00 DKK

kun 2tilbage på lager
+ 113,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

Efter en kort historisk oversigt, der viser, hvordan incitamentsproblemet er kommet i forgrunden i de sidste to århundreder, udforsker forfatterne deres arbejde med at udforske principalagentmodeller og forskellige udvidelser heraf i lyset af tre typer informationsproblemer: negativ udvælgelse: moralsk hazard og manglende verificering.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Reference
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Princeton University
  • Antal sider: 440
  • Forfatter: David Martimort
  • Sprog: engelsk
  • Fruugo ID: 8073965-17381766
  • ISBN: 9780691091846

Levering og returnering

Sendes inden for 24 timer

  • STANDARD: 113,99 DKK - Levering mellem kl fre. 19 december 2025–tor. 25 december 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik

Detaljer om produktoverholdelse

Se venligst overensstemmelsesoplysningerne, der er specifikke for dette produkt, beskrevet nedenfor.

Følgende oplysninger leveres af den uafhængige tredjepartsforhandler, der sælger dette produkt.

Producent:
De følgende oplysninger angiver kontaktoplysningerne for producenten af det relevante produkt, der sælges på Fruugo.

  • Princeton University Press
  • Princeton University Press
  • 41 William Street, Princeton, NJ
  • New Jersey
  • US
  • 8540
  • info@press.princeton.edu
  • 609 258 4900
  • https://www.ingramcontent.com/pod-product-compliance