Finde ud af, hvor min ordre er

Hvis din ordre ikke er ankommet endnu, så tjek dine leveringsoplysninger ved at: 

  1. Tjekke din leveringsbekræftelse for at se den forventede leveringsdato.
  2. Tjekke din leveringsbekræftelse for at sikre, at den angivne leveringsadresse er korrekt.
  3. Hvis din ordre blev sendt med en leveringstjeneste, der bruger tracking, så tjek din leveringsmail, klik på linket til vores trackingportal, og tjek leveringsstatussen. 

Hvis den forventede leveringsdato for din ordre er forbipasseret, og du stadig ikke har modtaget dine varer, så kontakt venligst forhandleren for at give dem besked. 

Gode råd: Vi anbefaler, at du tjekker med din nabo eller dit lokale leveringskontor, inden du kontakter forhandleren. I visse lande gælder det, at når først pakken er overleveret til det lokale postvæsen, skal du muligvis hente den fra et lokalt afhentningssted. 

For at kontakte forhandleren skal du enten: 

  1. Besøge vores interaktive Hjælpecenter (ved at klikke en side tilbage) og besvare nogle hurtige spørgsmål for at sende en besked direkte til forhandleren eller
  2. Logge ind på din Fruugo-konto og klikke på ”Stil spørgsmål til ordre” for at sende en besked direkte til forhandleren. 

Vi forventer, at vores forhandlere svarer dig inden for 48 timer. Giv venligst forhandleren besked om eventuelle forsinkede eller manglende ordrer inden for en rimelig tidsperiode. 


Hvad nu, hvis jeg ikke har modtaget en leveringsbekræftelse? 

Det er muligt, at din ordre ikke er blevet afsendt endnu. Hvis den forventede leveringsdato i din leveringsbekræftelse er forbipasseret, så brug venligst vores interaktive Hjælpecenter, eller log ind på din Fruugo-konto for at kontakte forhandleren og finde ud af, hvad status er på din levering. 

Hvis du ikke har modtaget nogen e-mails fra Fruugo efter betaling, er det muligt, at du ved en fejl har indtastet en forkert e-mailadresse ved bestilling. Brug vores interaktive Hjælpecenter, som vil guide dig til den hjælp, som du har brug for for at løse situationen. 


Hvad nu, hvis jeg indtastede en ukorrekt eller mangelfuld leveringsadresse ved bestilling? 

En komplet og korrekt adresse er afgørende for succesfuld levering. En mangelfuld eller ukorrekt adresse forårsager enten markante forsinkelser, at pakken returneres til afsenderen, eller at pakken betragtes som mistet. Send hurtigst muligt en besked til forhandleren via vores Hjælpecenter eller gennem din Fruugo-konto med de korrekte oplysninger for at se, om de kan rette op på fejlen hos leveringsfirmaet. 

Desværre kan vi ikke påtage os ansvaret for en mistet pakke, hvis du indtaster en ukorrekt eller mangelfuld adresse, og du vil i dette tilfælde ikke blive kompenseret.

Hvis den adresse, du oplyste, er korrekt, selvom den ikke er din adresse: Pakken vil muligvis blive leveret til den adresse, og det er dit ansvar at få fat i varerne. 

I dette tilfælde, og hvis forhandleren gerne vil gensende dine varer til den korrekte adresse, er det dig, der står for omkostningerne. Hvis en forhandler ikke vil gensende varerne, får du refunderet prisen på varerne.