289,00 DKK
+ 68,49 DKK Levering

The Language Of Advertising

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

The Language Of Advertising

  • Brand: Unbranded

289,00 DKK

I øjeblikket ikke tilgængelig
+ 68,49 DKK Levering
Sоlgt af:

289,00 DKK

I øjeblikket ikke tilgængelig
+ 68,49 DKK Levering

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Med udgangspunkt i litterær og sproglig teori til analyse af tekster dækker denne bog alle aspekter af reklamesprog fra sammenhængen mellem sprog, billede og layout til diskursen mellem læser og reklame.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Forretning, finans og jura
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis Ltd
  • Udgivelsesdato: 2002-04-11
  • Længde: 144
  • Forfatter: Goddard & Angela For
  • Sprog: engelsk
  • Fruugo ID: 320440062-711384394
  • ISBN: 9780415278034

Levering og returnering

Sendt inden for -1 dage

  • STANDARD: 68,49 DKK - Levering mellem kl tir. 21 oktober 2025–man. 27 oktober 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik