Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

674,00 DKK
+ 75,49 DKK Levering

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Brand: Unbranded

674,00 DKK

På lager
+ 75,49 DKK Levering
Sоlgt af:

674,00 DKK

På lager
+ 75,49 DKK Levering

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Sport og hobbyer
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Peter Lang AG
  • Sprog: English
  • Antal sider: 424
  • Fruugo ID: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Levering og returnering

Sendes inden for 24 timer

  • STANDARD: 75,49 DKK - Levering mellem kl fre. 14 november 2025–tor. 20 november 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik