Beskrivelse
["helt ny og høj kvalitet\nFunktioner:\ny vedtage 0,36 tommer digitalt rør, velegnet til 1 ~ 8 cylindrede biler og motorer 12V motor.\nVores produkter er med skaller og skinner lysere.\nVis batterispænding før og efter motorstart\nNår 12V bilbatteri overspænding (overspænding) eller underspænding, vil det blinke alarm. \nNår batterispændingen er mindre end 11V (15V), vil den flimre alarm og vise den reelle batterispænding.\n\nSpecifikation:\nArbejdslyd: 8v~17v\nArbejdsstrøm: 40mA\nSpændingsnøjagtighed: ±0,1V;\nRotationsnøjagtighed: ±30runde/min\nMaximym Rotationsmåler: 100-31800runde/min\nPærefarve: Rød\nAntal: 1 stk\nAndre armaturer:\n1. Denne Auto bil RPM-måler 2 i 1 funktionsmåler bruger Ultra lyse 0,36 tommer digitalt rør digitalt displayinstrument, drevet af højtydende mcu. Kan bruges i biler, motorcykler og andre køretøjer med elektronisk tænding. Ved hjælp af højt integreret design, størrelse og udseende af samme størrelse som omdrejningstællerens enkelte funktion. Kan nemt installeres i kortet i det bærende hus.\n\n2. Bag instrumentknappen er til justering af interne parametre, når det opdages, at displayhastigheden og den faktiske hastighedsinkonsistens, så skal vi justere parametrene (motorcykel tomgang 1100-1600, tomgang 750-1200, motor tomgang i den lige startede på den høje side, varm bilstabilitet faldt, såsom ændring af konditioneringsbelastning vil påvirke tomgang).\n Parametre afhængigt af motortypen (såsom den vandrette bjælke, stål, firecylindret), fordeling og ledningsposition er berørt, specifikt i henhold til parametrene mere detaljeret nedenfor som reference. Fænomenet parameteruoverensstemmelse vises, og hastigheden af den faktiske forskel er heltal gange eller flere gange. Dette nulstiller de normale parametre på den.\n Før installation, bedes du læse følgende detaljer, problemer rettidigt og kontakte kundeservice. Vi er meget glade for dit svar på problemløsning.\n Sådan justeres rotationshastighedsparametrene, hvis den reelle hastighed er forskellig fra visningshastigheden\n tryk længe på knappen i mere end 3 sekunder for at gå ind i indstillingstilstand, kort tryk på vælg frekvens, langt tryk mere end 3 sekunder for at bekræfte, ,\nså er det ok. Parametrene gemmes i den interne chip, selvom strømafbrydelsen og parametrene ikke går tabt.\ndenne målers standardparametre er 2\n2.1 Parametre: tilpas til frekvensen på 8,33Hz/1000 RPM pr. cylindertænding EFI bilbrug.\n2.2 Parameter (standardindstillingen): egnet til frekvens 16,66Hz/1000 af firecylindrede EFI (anden tænder) og totakts- og firetaktsmotorcykler.\n2.3 parametre: tre cylinrede til biler til brug af frekvens 25,00Hz/1000 rpm\n2.4 parametre: fire cylintre til biler er velegnede til frekvens 33,33Hz/1000 rpm drej (med elektrisk til biler) en tænder.\n2.5 parametre: otte cylindrar til biler er egnet til frekvens 66,67Hz/1000 rpm omdrejning.\n2.6 parametre: sekscylindrede til biler er velegnede til frekvens 50,00Hz/1000 rpm omdrejning.\n\n3. Denne måler viser automatisk bilens motorhastighed. Når bilmotoren startede, begynder den at vise hastigheden. Hvis batteriet er over voltage, som er større end 15V(>15V)\nMålerens visningshastighed vil flimre og blinke, hvilket er alarm. og giv dig besked om dette bilbatteri voltage er forbi. Hvis motorhastigheden er over 10000 omdr./min./for m, f.eks. 15000 r/min, vil bilens omdrejningstæller vise -150\n\n4. Arbejdsvolt :D C 8V -17V\n Strøm: 40mA\n Spændingsnøjagtighed: +/- 0,1V ;\n Hastighedsnøjagtighed: +/- 30r/min\n\n5. Sådan tilsluttes:\nSort ledning: Jordledning, tilslut batteriets negtive udgang (til DC - )\nRød ledning: Strømforsyning, tilslut batteriets positive udgang (til DC +)\nGul ledning: Hastighedssignalkabel, tilslutning til tændingsudtag eller triggerledninger\n \n6. Installationsvejledning :\n6.1 Tilslut venligst rød og sort ledning på forhånd for at sikre, at displayet fungerer normalt, så tilslutter du en anden ledning. Bemærk!\n6.2 Hastighedssignalet fra motorens tændingssignal kan have mange ledningsforbindelser\n 6.2.1 . Elektronisk omdrejningstællerledning (nogle bilmodeller har en speciel ledning til hastighed, hvis den tilsluttes, vil den have det bedste kvalitetssignal)\n 6.2.2 Højspændings tændspole indløbsledning (hvis bilen ikke har nogen speciel hastighedslinje, anbefaler vi tilsluttet her)\n 6.2.3 Tændingsudgangsledning\n 6.2.4 Tændingsudløserens indløbslinje\n 6.2.5 Udløserspoleudtaget\n\nPå grund af hver billinje er den ikke altid den samme, frem for alt ledningsposition kan være varierende grader af interferens, resultatet er hastighedssignalet ikke stabilt,\nHvis din bilmodel har en speciel elektronisk omdrejningstællerlinje, skal du tilslutte den, og signalet vil absolut ikke være noget problem, så det bedste valg er 6.2.1\nhvis ingen har en speciel elektronisk omdrejningstællerlinje, så tilslut højspændings tændspole indløbsledning er også god. Så andet valg er 6.2.2\nMeget vigtigt Opmærksomhed!! \nTilslut aldrig enkeltkabel til høj voltage af høj voltage tændspole udgangsledning. Du vil brænde denne autobilmåler!! \nBemærk: \n1. Tillad venligst 1-3 cm fejl på grund af manuel
-
Fruugo ID:
368378951-797692126
-
EAN:
7926000583875