Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

799,00 DKK
+ 114,49 DKK Levering

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

  • Brand: Unbranded

799,00 DKK

I øjeblikket ikke tilgængelig
+ 114,49 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

799,00 DKK

I øjeblikket ikke tilgængelig
+ 114,49 DKK Levering

14-dages returpolitik

Betalingsmetoder:

Beskrivelse

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories, as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Sport og hobbyer
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Peter Lang AG
  • Forfatter: Peter Lang AG
  • Sprog: English
  • Antal sider: 424
  • Fruugo ID: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Levering og returnering

Sendt inden for -1 dage

  • STANDARD: 114,49 DKK - Levering mellem kl ons. 31 december 2025–tir. 06 januar 2026

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik