574,00 DKK
+ 68,49 DKK Levering

Rethinking Public Relations

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Rethinking Public Relations

  • Brand: Unbranded

574,00 DKK

I øjeblikket ikke tilgængelig
+ 68,49 DKK Levering
Sоlgt af:

574,00 DKK

I øjeblikket ikke tilgængelig
+ 68,49 DKK Levering

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Denne tredje udgave af Rethinking Public Relations hævder, at PR er svag propaganda. Mens tidligere udgaver fokuserede på PR som repræsentativ for den ujævne magtfordeling i samfundet, går denne bog videre og opfatter PR's magt som mere end strukturel, men også som at have en vigtig retorisk komponent.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Samfund og politik
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis Ltd
  • Udgivelsesdato: 2019-07-25
  • Længde: 194
  • Forfatter: McGrath & Conor Univ
  • Sprog: engelsk
  • Fruugo ID: 320438741-711383062
  • ISBN: 9780367313005

Levering og returnering

Sendt inden for -1 dage

  • STANDARD: 68,49 DKK - Levering mellem kl fre. 24 oktober 2025–tor. 30 oktober 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik