
Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer
+ 50,99 DKK Levering

Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer
- Brand: Unbranded
Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer
- Brand: Unbranded
Vi accepterer følgende betalingsmetoder
Beskrivelse
- Brand: Unbranded
- Kategori: Forretning, finans og jura
-
Størrelse: 216 mm 138 mm
-
Format: Hardcover
-
Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis LTD
-
Udgivelsesdato: 2018
-
Længde: 78 Pages
-
Forfatter: Tanusree Dutta, Manas Kumar Mandal
-
Sprog: English
- Fruugo ID: 341912595-749535247
- ISBN: 9781138576674
Levering og returnering
Sendt inden for 7 dage
-
STANDARD: 50,99 DKK - Levering mellem kl man. 03 november 2025–ons. 12 november 2025
Afsendes fra Storbritannien.
Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik