Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer

824,00 DKK
+ 50,99 DKK Levering

Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer

  • Brand: Unbranded

824,00 DKK

kun 1tilbage på lager
+ 50,99 DKK Levering
Sоlgt af:

824,00 DKK

kun 1tilbage på lager
+ 50,99 DKK Levering

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Condition: Brand New Format: Hardcover - Publisher: Taylor & Francis LTD - Publisher Date: 2018 - Pages: 78 Pages - Dimensions: 216 mm 138 mm - Category: Marketing Textbook
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Forretning, finans og jura
  • Størrelse: 216 mm 138 mm
  • Format: Hardcover
  • Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis LTD
  • Udgivelsesdato: 2018
  • Længde: 78 Pages
  • Forfatter: Tanusree Dutta, Manas Kumar Mandal
  • Sprog: English
  • Fruugo ID: 341912595-749535247
  • ISBN: 9781138576674

Levering og returnering

Sendt inden for 7 dage

  • STANDARD: 50,99 DKK - Levering mellem kl man. 03 november 2025–ons. 12 november 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik