Mediacultural Studies Hardback Book

1.299,00 DKK
+ 118,49 DKK Levering

Mediacultural Studies Hardback Book

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Mediacultural Studies Hardback Book

  • Brand: Unbranded
Pris: 1.299,00 DKK
Sоlgt af:
1.299,00 DKK
+ 118,49 DKK Levering

På lager

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

This anthology is designed to assist teachers and students in learning how to better understand and interpret our common culture and everyday life. With a focus on contemporary media consumer and digital culture this book combines classic and original writings by both leading and rising scholars in the field. The chapters present key theories concepts and methodologies of critical cultural and media studies as well as cuttingedge research into new media.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Reference
  • Format: Hardback
  • Forlag / Pladeselskab: Peter Lang Publishin
  • Udgivelsesdato: 2009-04-21
  • Længde: 644
  • Sprog: English
  • Fruugo ID: 320480980-711425359
  • ISBN: 9781433107016

Levering og returnering

Sendes inden for 24 timer

  • STANDARD: 118,49 DKK - Levering mellem kl ons. 15 oktober 2025–tir. 21 oktober 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik