Art Market Research - Tom McNulty - Art: financial aspects - McFarland & Co Inc - Paperback

389,00 DKK
+ 114,49 DKK Levering

Art Market Research - Tom McNulty - Art: financial aspects - McFarland & Co Inc - Paperback

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Art Market Research - Tom McNulty - Art: financial aspects - McFarland & Co Inc - Paperback

  • Brand: Unbranded

389,00 DKK

På lager
+ 114,49 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

389,00 DKK

På lager
+ 114,49 DKK Levering

14-dages returpolitik

Betalingsmetoder:

Beskrivelse

Art Market Research - Tom McNulty - Art: financial aspects - McFarland & Co Inc - Paperback

This book is intended as a reference guide for art market researchers at all levels. A brief overview of the global art market and its major stakeholders precedes an analysis of the various sales venues (auction, commercial gallery, etc.) where art is bought and sold. Library research skills are reviewed, and advanced methods are explored in a chapter devoted to basic market research.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Kunst, arkitektur og fotografi
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: McFarland & Co Inc
  • Forfatter: Tom McNulty
  • Sprog: English
  • Antal sider: 332
  • Fruugo ID: 197948771-421906091
  • ISBN: 9780786466719

Levering og returnering

Sendes inden for 24 timer

  • STANDARD: 114,49 DKK - Levering mellem kl fre. 02 januar 2026–tor. 08 januar 2026

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik