Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
+ 47,99 DKK Levering
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Brand: Taylor & Francis Ltd
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Brand: Taylor & Francis Ltd
14-dages returpolitik
14-dages returpolitik
Betalingsmetoder:
Beskrivelse
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Brand: Taylor & Francis Ltd
- Kategori: Kunst, arkitektur og fotografi
-
Format: Hardback
-
Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis Ltd
-
Udgivelsesdato: 2022-01-24
-
Antal sider: 312
-
Forfatter: H. Smyth
-
Sprog: engelsk
- Fruugo ID: 344385178-754024370
- ISBN: 9780419186106
Levering og returnering
Sendt inden for 6 dage
-
STANDARD: 47,99 DKK - Levering mellem kl man. 12 januar 2026–fre. 30 januar 2026
Afsendes fra Storbritannien.
Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik