Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration

1.949,00 DKK
+ 47,99 DKK Levering

Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration

Sоlgt af:

Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration

1.949,00 DKK

kun 1tilbage på lager
+ 47,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

1.949,00 DKK

kun 1tilbage på lager
+ 47,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Betalingsmetoder:

Beskrivelse

Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration

Denne bog vurderer værdien af flagskibsudviklinger og drager erfaringer med henblik på bedste politik og praksis.
  • Fruugo ID: 344385178-754024370
  • ISBN: 9780419186106

Levering og returnering

Sendt inden for 6 dage

  • STANDARD: 47,99 DKK - Levering mellem kl man. 12 januar 2026–fre. 30 januar 2026

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik