Living Room Wars: Rethinking Media Audiences

489,00 DKK
+ 36,99 DKK Levering

Living Room Wars: Rethinking Media Audiences

Sоlgt af:

Living Room Wars: Rethinking Media Audiences

489,00 DKK

Spar 110,00 DKK (18%)

Vejl. Pris

599,00 DKK
kun 1tilbage på lager
+ 36,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

489,00 DKK

Spar 110,00 DKK (18%)

Vejl. Pris

599,00 DKK
kun 1tilbage på lager
+ 36,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Betalingsmetoder:

Beskrivelse

Living Room Wars: Rethinking Media Audiences

This brings together Ien Angs recent writings on television audiences and in response to recent criticisms of cultural studies argues that it is possible to study audience pleasures and popular television in a way that is not naively populist.
  • Brand: Taylor & Francis Ltd
  • Kategori: Kunst, arkitektur og fotografi
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis Ltd
  • Udgivelsesdato: 2022-01-24
  • Forfatter: Ien Ang (University of Western Sydney Australia)
  • Sprog: English
  • Antal sider: 220
  • Fruugo ID: 343449275-752545279
  • ISBN: 9780415128018

Levering og returnering

Sendt inden for 6 dage

  • STANDARD: 36,99 DKK - Levering mellem kl man. 12 januar 2026–fre. 30 januar 2026

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik