Providing Quality to Customers

469,00 DKK
+ 36,99 DKK Levering

Providing Quality to Customers

Sоlgt af:

Providing Quality to Customers

469,00 DKK

Spar 105,00 DKK (18%)

Vejl. Pris

574,00 DKK
kun 1tilbage på lager
+ 36,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

469,00 DKK

Spar 105,00 DKK (18%)

Vejl. Pris

574,00 DKK
kun 1tilbage på lager
+ 36,99 DKK Levering

14-dages returpolitik

Betalingsmetoder:

Beskrivelse

Providing Quality to Customers

En del af en serie, der er et sæt arbejdsbøger, der ledsager det fleksible læringsprogram, der er specielt designet og udviklet af Institute of Leadership and Management (ILM) for at understøtte deres niveau 3-certifikat i First Line Management.
  • Brand: Taylor & Francis Ltd
  • Kategori: Forretning, finans og jura
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Taylor & Francis Ltd
  • Udgivelsesdato: 2022-01-24
  • Antal sider: 112
  • Forfatter: Institut for ledelse & Management
  • Sprog: engelsk
  • Fruugo ID: 344368212-754006992
  • ISBN: 9780080464206

Levering og returnering

Sendt inden for 6 dage

  • STANDARD: 36,99 DKK - Levering mellem kl ons. 14 januar 2026–tir. 03 februar 2026

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik