Quantitative Analysis in Marketing Management

649,00 DKK
+ 47,49 DKK Levering

Quantitative Analysis in Marketing Management

Sоlgt af:

Quantitative Analysis in Marketing Management

649,00 DKK

På lager
+ 47,49 DKK Levering
Sоlgt af:

649,00 DKK

På lager
+ 47,49 DKK Levering

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Denne tekst samler de vigtigste kvantitative begreber og teknikker, som er centrale for den moderne styring af marketingfunktionen. Det undersøger også teknikker hentet fra andre ledelsesdiscipliner såsom økonomistyring.
  • Fruugo ID: 431394502-906082971
  • ISBN: 9780471964308

Levering og returnering

Sendt inden for 6 dage

  • STANDARD: 47,49 DKK - Levering mellem kl tir. 18 november 2025–man. 08 december 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik