Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

269,00 DKK
+ 32,49 DKK Levering

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

  • Brand: Unbranded
Pris: 269,00 DKK
Sоlgt af:
269,00 DKK
+ 32,49 DKK Levering

kun 5tilbage på lager

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Condition: Brand NewFormat: Paperback / softback - Publisher: Folrose - Publisher Date: 14/02/2018 - Pages: 152 - Dimensions: 23.4 x 15.6 x 0.9 centimeters (0 - Category: Business, Marketing, Public Relations,
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Forretning, finans og jura
  • Størrelse: 23.4 x 15.6 x 0.9 centimeters (0
  • Format: Paperback / softback
  • Forlag / Pladeselskab: Folrose
  • Udgivelsesdato: 14/02/2018
  • Længde: Pages: 152
  • Forfatter: Chapple, Duncan S
  • Sprog: English
  • Fruugo ID: 336448499-740058871
  • ISBN: 9780906378083

Levering og returnering

Sendt inden for 4 dage

  • STANDARD: 32,49 DKK - Levering mellem kl tir. 28 oktober 2025–tor. 06 november 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik