
Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
+ 32,49 DKK Levering

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
- Brand: Unbranded
Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
- Brand: Unbranded
Pris: |
kun 5tilbage på lager
Vi accepterer følgende betalingsmetoder
Beskrivelse
- Brand: Unbranded
- Kategori: Forretning, finans og jura
-
Størrelse: 23.4 x 15.6 x 0.9 centimeters (0
-
Format: Paperback / softback
-
Forlag / Pladeselskab: Folrose
-
Udgivelsesdato: 14/02/2018
-
Længde: Pages: 152
-
Forfatter: Chapple, Duncan S
-
Sprog: English
- Fruugo ID: 336448499-740058871
- ISBN: 9780906378083
Levering og returnering
Sendt inden for 4 dage
-
STANDARD: 32,49 DKK - Levering mellem kl tir. 28 oktober 2025–tor. 06 november 2025
Afsendes fra Storbritannien.
Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik