524,00 DKK
+ 74,49 DKK Levering

Capturing Campaign Effects

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Capturing Campaign Effects

  • Brand: Unbranded
Pris: 524,00 DKK
Sоlgt af:
524,00 DKK
+ 74,49 DKK Levering

kun 2tilbage på lager

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

Condition: Brand New Format: Paperback - Publisher: T.H.E. University of Michigan Press - Publisher Date: 2006 - Pages: 464 Pages - Dimensions: - Category: Advertising Textbook
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Samfund og politik
  • Størrelse:
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: T.H.E. University of Michigan Press
  • Udgivelsesdato: 2006
  • Længde: 464 Pages
  • Forfatter: Henry E. Brady, Richard Johnston
  • Sprog: English
  • Fruugo ID: 336236908-739847296
  • ISBN: 9780472069217

Levering og returnering

Sendt inden for 7 dage

  • STANDARD: 74,49 DKK - Levering mellem kl tor. 30 oktober 2025–man. 10 november 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik