Beskrivelse
I dagens konkurrenceprægede forretningsmiljø indser de fleste virksomheder, at jo bedre de kan styre deres kunderelationer, jo mere succesfulde vil de blive. CRM-softwaresystemer (Customer Relationship Management) er vigtige værktøjer for virksomheder til at styre de kundevendte processer i deres virksomheder. Mange virksomheder har dog modsat sig at implementere denne mest kritiske, kundeorienterede applikation, i høj grad på grund af manglen på en enkeltpunktsressource til implementering af et CRM-system. Denne bog forsøger at udfylde dette hul.
Implementering af SAPÂ CRM vil hjælpe teknologer og ledere med at få styr på visionskonceptet og teknologien i CRM. Det begynder med at lægge grundlaget for at forstå CRM. Den forklarer konceptet og konteksten for CRM og de håndgribelige forretningsmæssige fordele ved CRM-implementering. Den demonstrerer en professionel tilgang til evaluering og udvælgelse af SAP og beskriver de kritiske succesfaktorer (CSF'er), mønstre og anti-mønstre for en vellykket SAP CRM-implementering.
CRM-implementeringer kan kun tilføje betydelige fordele til virksomhedens bundlinje, hvis virksomheden først transformerer sig til en kundecentreret og kundeorienteret virksomhed. Denne bog forklarer, hvad det vil sige at være en kundecentreret og lydhør virksomhed og giver en ramme for forretningsdrift baseret på kunderelationer snarere end de traditionelle fire P'er (produktpositionering, priskampagne). Den præciserer yderligere strategier for omlægning af forretningsprocesser (BPR) til konfiguration af interne forretningsprocesser og operationer med SAP CRM for at forbedre kundevendte strategier, tjenester og relationer.
. Sprog: Engelsk
-
Fruugo ID:
337357581-740984026
-
ISBN:
9780367378059
Levering og returnering
Sendt inden for 4 dage
Afsendes fra Storbritannien.
Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik