Vi sender følgende e-mails til den e-mailadresse, du indtaster ved bestilling:
- ”Tak for din bestilling”-mail – denne e-mail bliver sendt øjeblikkeligt for at anerkende modtagelsen af din ordre og give dig ordrenummeret.
- ”Ordrebekræftelse”-mail – denne e-mail bliver sendt, når forhandleren(/-erne) bekræfter, at de kan acceptere din ordre og opfyldelsesprocessen er gået i gang. Du modtager separate bekræftelser for hver del af ordren, hvis du har købt fra forskellige forhandlere på vores markedsplads.
- ”Ordre afsendt”-mail – denne e-mail bliver sendt, når forhandleren(/-erne) afsender din(e) vare(r). Du modtager separate afsendelsesnotifikationer for hver del af ordren, hvis du har købt fra forskellige forhandlere på vores markedsplads.
- ”Leveringsopdatering”-mail – denne e-mail indeholder trackingoplysninger om din levering Bemærk, at denne e-mail kun sendes for ordrer afsendt med en trackingtjeneste. Du modtager ikke en leveringsopdatering, hvis du valgte en standardtjeneste.
Selvom vi benytter os af e-mailbekræftelsestjek for at begrænse sandsynligheden for, at der ved en fejl bliver indgivet ugyldige/ukorrekte oplysninger ved bestilling, sker der stadig fejl, og hvis du ikke modtager den første e-mail, kan dette være tilfældet.
Vi foreslår, at du:
- Tjekker din mappe med spam eller uønsket mail i dine e-mails.
- Tjekker fanerne Sociale netværk og Promoveringer (kun i Gmail).
- Derefter tilføjer no-reply@fruugo.comtil din adressebog eller liste over sikre adresser.
Hvis du stadig ikke kan finde ”Tak for din bestilling”-mailen:
Besøg vores interaktive Hjælpecenter (ved at klikke en side tilbage), og besvar nogle hurtige spørgsmål for at få hjælp fra vores Kundeserviceteam. Forsøg ikke at placere en ny bestilling, før vi har hjulpet dig med at konkludere, at den første bestilling mislykkedes.