Få mere information om betalinger

Betalingssikkerhed 

Vi bruger en række industriførende betalingsløsninger for at behandle din betaling trygt og sikkert under den online betalingsproces. Disse betalingsløsninger og vores egne bestillingssystemer benytter sig af stærk kryptering, de seneste redskaber inden for sikkerhed og bekæmpelse af svindel og opfylder PCI-DSS-kravene, så du kan være sikker på, at betalinger altid er sikre, og personlige oplysninger aldrig bliver kompromitteret. 

Betalingsmetoder 

Fruugo accepterer et bredt udvalg af betalingsmetoder afhængigt af, hvilket land du shopper fra. De accepterede betalingsmetoder vises på produktsiderne, mens du browser og ved bestilling. 

Disse inkluderer:

  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • Afterpay
  • Clearpay
  • BLIK
  • Discover
  • Diners
  • Bancontract Mobile
  • Trustly
  • Sofort
  • Cartes Bancaires
  • Online Banking PL
  • Alipay
  • China Union Pay
  • JCB

Vi forsøger at trække betalingen, når din ordre placeres, og i dette tilfælde vil du modtage et ordrenummer og en bekræftelsesmail med det samme. I nogle tilfælde bliver autorisationen af betalingen imidlertid tilbageholdt, indtil yderligere sikkerhedstjek foretages. I dette tilfælde modtager du en ordrebekræftelse, når betalingen er godkendt og behandlet (normalt inden for 24 timer).

Vær opmærksom på, at hvis du bruger Multibanco til at betale for din ordre, og der opstår et behov for refundering, kan vi ikke tilbageføre pengene til den oprindelige betalingsmetode. Hvis dette er tilfældet, vil et medlem af vores team kontakte dig for at finde en alternativ betalingsmetode, der kan bruges til behandling af refunderingen.

Betalingsproblemer og afviste betalinger 

Vi kan ikke oplyse specifik information angående afviste betalinger. Generelle årsager til afviste betalinger kan være:

  • Udløbet kort
  • Ugyldigt kortnummer
  • 3D Secure-godkendelse mislykkedes
  • Manglende midler
  • Kontrolcifre afvist
  • Begrænset kort
  • Adresse afvist (Fakturaadressen, som shopperen indtastede, er ukorrekt)

Hvis du oplever et problem med afvist betaling, foreslår vi, at du kontakter udbyderen af din valgte betalingsmetode direkte for at få mere at vide. Her er nogle praktiske oplysninger om Klarna og PayPal:

Klarna-kundeservice

Lokale rater: 69 91 88 81 

customer.service@klarna.co.uk 

PayPal kundeservice

https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy

Godkendelse af din ordre

Godkendelse af din ordre finder først sted, når forhandleren har afsendt dine varer. Behandlingen af din betaling og bekræftelsen af din ordre udgør ikke en juridisk bindende kontrakt. Inden afsendelsen af varerne har Fruugo og/eller forhandleren ret til at afvise din ordre uanset begrundelsen.