A Dictionary Of Marketing by Charles Doyle Paperback

149,00 DKK
+ 78,99 DKK Levering

A Dictionary Of Marketing by Charles Doyle Paperback

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

A Dictionary Of Marketing by Charles Doyle Paperback

  • Brand: Unbranded
Pris: 149,00 DKK
Sоlgt af:
149,00 DKK
+ 78,99 DKK Levering

kun 2tilbage på lager

Vi accepterer følgende betalingsmetoder

Beskrivelse

A Dictionary of Marketing er en tilgængelig, praktisk og internationalt fokuseret AZ-guide til alle områder af marketing. Den dækker traditionelle teknikker og teorier samt de nyeste termer og koncepter inden for web, digital og social marketing og er den ideelle reference for studerende og marketingudøvere verden over.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Forretning, finans og jura
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Oxford University Pr
  • Udgivelsesdato: 2016-04-28
  • Længde: 544
  • Forfatter: Charles Doyle
  • Sprog: engelsk
  • Fruugo ID: 320427459-711371819
  • ISBN: 9780198736424

Levering og returnering

Sendes inden for 24 timer

  • STANDARD: 78,99 DKK - Levering mellem kl tir. 14 oktober 2025–man. 20 oktober 2025

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik