
A Dictionary Of Marketing by Charles Doyle Paperback
+ 78,99 DKK Levering

A Dictionary Of Marketing by Charles Doyle Paperback
- Brand: Unbranded
A Dictionary Of Marketing by Charles Doyle Paperback
- Brand: Unbranded
Pris: |
kun 2tilbage på lager
Vi accepterer følgende betalingsmetoder
Beskrivelse
- Brand: Unbranded
- Kategori: Forretning, finans og jura
-
Format: Paperback
-
Forlag / Pladeselskab: Oxford University Pr
-
Udgivelsesdato: 2016-04-28
-
Længde: 544
-
Forfatter: Charles Doyle
-
Sprog: engelsk
- Fruugo ID: 320427459-711371819
- ISBN: 9780198736424
Levering og returnering
Sendes inden for 24 timer
-
STANDARD: 78,99 DKK - Levering mellem kl tir. 14 oktober 2025–man. 20 oktober 2025
Afsendes fra Storbritannien.
Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik