Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

549,00 DKK
+ 114,49 DKK Levering

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Brand: Unbranded
Sоlgt af:

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Brand: Unbranded

549,00 DKK

kun 1tilbage på lager
+ 114,49 DKK Levering

14-dages returpolitik

Sоlgt af:

549,00 DKK

kun 1tilbage på lager
+ 114,49 DKK Levering

14-dages returpolitik

Betalingsmetoder:

Beskrivelse

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brands positioning and strategy. The book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy.
  • Brand: Unbranded
  • Kategori: Biografi
  • Format: Paperback
  • Forlag / Pladeselskab: Taylor &amp Francis
  • Forfatter: Alsem | Karel Jan H
  • Sprog: English
  • Antal sider: 254
  • Fruugo ID: 42644143-87105429
  • ISBN: 9780367250195

Levering og returnering

Sendes inden for 24 timer

  • STANDARD: 114,49 DKK - Levering mellem kl ons. 31 december 2025–tir. 06 januar 2026

Afsendes fra Storbritannien.

Vi gør vores bedste for at sikre, at de produkter, du bestiller, leveres til dig fuldt ud og i henhold til dine specifikationer. Skulle du dog modtage en ufuldstændig ordre eller andre ting end dem, du bestilte, eller der er en anden grund til, at du ikke er tilfreds med ordren, kan du returnere ordren eller produkter inkluderet i ordren og modtage en fuld refusion for varerne. Se fuld returpolitik